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OMEGA did indeed just go to the track for some testing. Overall the night went well and we learned a lot about the car and our soon to be released upgrades. We've made some changes that drastically increased traction and as a results we pushed past the limits of the driveline components. We will be testing some new parts from Driveshaft Shop that are needed for these incredible launches. These stronger parts are being made and we should receive them soon. Frank and the guys at DSS are consummate professionals and It's been such a pleasure working with them for nearly a decade. They have been a huge help making stronger parts as we continue to push the envelope on the R35 platform.
In addition to the axles we also found the limits of our well used Promax clutch. During every pass the clutch slip on the 2-3 shift would cause us to hit the rev limiter for an extended period of time and in some cases actually shut the run down. We never got the chance to make a clean pass but despite the clutch slip we still netted an 8.66@175.3 with a TON of room for improvement and more power on tap. John shepherd and the boys at Dodson are already working on a solution that will go into place in the very near future so OMEGA can run at full tilt very soon.
On nearly ever pass we were lifting the front tires and we pulled a best 60 foot time of 1.36 seconds! ....OMEGA has traction now
We will keep everyone posted as OMEGA gets a driveline update. Thanks to OMEGA and the people and sponsors behind it as we push this platform further. I see BIG things in the future for the R35
Eric
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オメガは確かに単にいくつかのテストのためにトラックに行きました。全体的な夜がうまくいったと我々は我々の車とすぐにリリースされるアップグレードについて多くのことを学びました。我々は徹底的にトラクションを増加いくつかの変更を加えました、その結果として、我々は駆動系部品の限界を超えてプッシュ。我々は、これらの信じられないほどの打ち上げのために必要とされるドライブシャフトショップからいくつかの新しいパーツをテストします。これらの強い部分が行われていると我々はすぐにそれらを受信する必要があります。フランクとDSSの連中は完璧な専門家であり、それはほぼ十年のためにそれらを扱うような光栄でした。我々はR35プラットフォーム上で封筒をプッシュし続けている彼らは、巨大なヘルプが強い部分を作っている。
車軸に加えて、我々はまた、我々のよく使わプロマックスクラッチの限界を発見した。すべてのパスの間に2-3シフトでクラッチスリップが、私たちは長時間回転リミッターをヒットし、いくつかのケースで、実際に実行をシャットダウンする原因となります。私たちは、きれいなパスを作るチャンスをやったことがなかったが、クラッチの滑りにもかかわらず、我々はまだ改善とタップでより多くの電力のために、部屋のTONと8.66@175.3を相殺。ジョン·シェパードとドッドで男の子はすでにオメガは非常にすぐにフルティルトで実行できるように、非常に近い将来に場所に行く解決に取り組んでいます。
ほぼこれまで合格で私達はフロントタイヤを持ち上げていたと我々は1.36秒の最高の60フィートの時間を引いた!オメガは今、牽引力を持って....
私たちは、オメガとして計上し、誰もが駆動系の更新を取得し続けます。オメガとその背後にある人々とスポンサーのおかげで我々は、このプラットフォームをさらにプッシュするとして。私がR35のため、将来的に大きなものを参照してください。
エリック
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Posted at
2013/06/10 14:18:39