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2007年01月21日 イイね!

E46M3 GTR Body kit

E46M3 GTR Body kitネットサーフィンでソース見っけましたわ。eisenhausからE46 GTR Body kitが販売されてるようですやん。グラスファイバーとカーボンファイバーバージョンが用意されています。
ホイールは18, 19, 20 inch x 10 J for Front
        18, 19, 20 inch x 11.5 J for Rear を飲み込むようですぞ。w( ̄o ̄)w オオー!
プライスリストはこちら・・・Reiail Pricing
Glass Fiber Regular price: $6,350.00+α Carbon Fiber Regular price: $8,950.00+α 今月20日の為替レートは米国121.21円です。ご自由に換算くだはい♪
下記を部分的に直訳すると
レース目的でBMW社モータースポーツ部門と共同開発した代物。ヨーロッパではGTとGTSクラスで広く使用されています。ヨーロッパと米国の何人かの顧客は主として路上ドライブのために使用されたクルマにこのキットをインストールしました。・・・w( ̄o ̄)w オオー! ニポン人ではインストールされた方は居てはらへんのかな。。。

This body kit was originally co-developed with BMW motor sport division for race purposes. This kit is currently widely used in Europe for GT and GTS class racing for the BMW E46 M3 model. The kit is available in a sturdy ultra-light Carbon fiber or durable light Glass fiber version. The kit is exclusively imported by EisenHaus for North American BMW racers and enthusiasts.

The full body conversion kit consists of wide (front and rear) fenders, front and rear bumpers, and full-length side skirts with full aerodynamic effective ventilation.

Since it is a wide-body conversion, this kit needs to be ordered as a complete set with all the above mentioned components. Single components will not be compatible with stock body panels.

The GTR spec ventilated hood is also available through EisenHaus. This GTR hood does not require the full body kit conversion for proper fitting. This hood may be used on any stock E46 M3 for those who do not wish to convert the entire body, but are looking for more performance and a distinct presence.

All parts are meticulously engineered and carefully handcrafted by Peter Flossmann, master designer of the JUDD racing team and aerodynamic body engineer for numerous respected racing teams.
The kit has been tested and developed in the BMW wind tunnel facility for the best performance on the track.
Some customers in Europe and the US have installed this kit on cars used primarily for street driving. For normal street applications, the Glass fiber version is recommended. With this wide body conversion, wheel sizes can be used up to:


<( ̄^ ̄)>
《追記》 リアフェンダーはこんな感じですわ。
リアフェンダー

Posted at 2007/01/21 09:16:33 | コメント(4) | トラックバック(0) | クルマねた | 日記

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