2009年09月09日
といってもノーマル同士ではありません。
◇GT-R
Switzer P800 kit 750HP over
P700 PKG
93 OCTANE 700 HP EMISSIONS COMPLIANT PACKAGE
- . SWITZER FUEL INJECTOR KIT
- . ELECTRONIC BOOST CONTROLLER
- . SWITZER MONSTER INTERCOOLER KIT
- . SWITZER UPGRADED TURBOCHARGERS
- . HIGH-PRESSURE WASTEGATE ACTUATORS
- . SWITZER P700 CALIBRATION FOR COBB AP
- . SWITZER MAF/INTAKE AND FILTER ASSEMBLY
- . SWITZER HIGH-FLOW TURBO INTAKES FOR SPI MAF
16650 USD
P800 PKG
93 OCTANE 800 HP TRACKDAY PACKAGE
- . INCLUDES P700 PKG
- . SWITZER OFF-ROAD TEST PIPES
- . SWITZER P800 MULTI-FUEL CALIBRATION FOR COBB AP
18490 USD
まあ、チューニングメニューのほぼ全てを網羅してる感じですね・・(^-^;
◇ZR1
Lingenfelter LPE Stage 1 720HP
Package Includes:
- 2.60 inch diameter steel supercharger drive pulley - powder coated black - 11 rib
- 100 mm aluminum double bearing idler assembly
- Lingenfelter LS9 solid supercharger isolator coupling
- Port and polish supercharger snout
- Increased boost level 12 - 13 psi
- Professional engine modifications, testing & PCM tuning
- Chassis dyno report before & after installation
- Excellent drivability, highway mileage not adversely affected
- Lingenfelter certificate of authenticity
Package price – $2,995.00
とりあえずスーチャーのプーリー比変更でブーストアップという感じ。
こういったストリートレベルのロールスタートでの勝負なんて、まったく参考にはなりませんが・・
実際一本目は良い勝負、二本目はアクセル踏むタイミングが少し遅れただけでZR1が置いてかれてますw
何キロからのスタートか知りませんが、200mile/h超えるの速すぎなんですけど。。
Posted at 2009/09/09 17:19:16 | |
トラックバック(0) |
GT-R | クルマ