
Synkro
Debut Series AcceleRacers
Produced 2005 - Present Day
Designer Nathan Proch
The Synkro is a HotWheels original design. This car was driven by Nolo Pasaro (and formerly by Tone Pasaro) in Acceleracers. It was
synkro hot wheels acceleracers
destroyed when Nolo's brother, Tone crashed. After it was rebuilt, it was dismantled by a Sweeper and RD02 in the Metro Realm. Like any Teku car, Synkro has HID headlamps, speakers, and glossy, metal-flaked paint. This car has 3 sub woofers and 3 tweeters. The Synkro has a 500hp fuel injected twin rotary twin turbocharged engine with BOV valves with an intercooler pushing 620ft/lb of torque to the 7 speed transmission which is syncronized in a straight line (Nolo shifted up by pushing the shifter forward and down-shifted by pulling the shifter backwards) this is what gave Synkro it's name. The 7-speed transmission and engine is what gives gives Synkro a top speed of 273 mph in 10.3 seconds. The oil filter and turbo is shown above the hood. The cockpit has a computer on the dashboard. This car has a carbon fiber body with coilovers and an aluminum monocoque chassis with 18" wheels hooked with carbon ceramic 17" ABS brakes with 8 piston calipers, allowing Synkro to stop on a dime (from virtual car gallery). Like all Teku cars, this car has a Lapis Lazuli colored underglow neon. The car has 35 series rubber tires. The stereo sends 128 bit sound quality.(シンクロはホット・ホイールズのオリジナルの設計。
この自動車はAcceleracersの中で不抗争の答弁Pasaro(以前は調子Pasaroによる)によって運転された。
それはsynkroのホットウィールacceleracersだった‥‥破壊された‥‥いつ‥‥不抗争の答弁の兄弟、トーンは衝突した。
それは、再建された後、掃除機およびメトロ領域のRD02によって分解された。
任意のTeku自動車のように、SynkroにはHIDヘッドライト、スピーカーおよび光沢があり、金属剥がされたペンキがある。
この自動車には3つのサブウーファーおよび3つのツイーターがある。
Synkroには500hpの燃料がある‥‥一対の回転式の一対のうちの一方を注入した‥‥まっすぐに(不抗争の答弁は、回避者を前に押すことにより変わった‥‥また回避者を後ろに引くことによりダウン変えられた)syncronizedされる7つの速度送信への620フィート/ポンドのトルクを押す中間冷却器を備えたBOVバルブを備えたエンジンをターボチャージャーで供給した‥‥これはそれがそうであるSynkroを与えたものである‥‥名前。
7速送信およびエンジンは与えるものである‥‥10.3秒で273mphの最高速度を与える。
オイルフィルターとターボはフード上に示される。
コックピットはダッシュボードの上にコンピューターを持っている。
この自動車にはcoiloversを備えた炭素繊維身体、および17インチ・セラミックカーボンでかぎ付きの18インチの車輪を備えたアルミニウムのモノコック構造のシャシーがある‥‥8つのピストン・キャリパーを備えたABSブレーキ、Synkroがダイム(仮想自動車ギャラリーからの)上で止まることを可能にすること
すべてのTeku自動車のように、この自動車には色が瑠璃につけられた下位光ネオンがある。
自動車には35のシリーズ・ゴム・タイヤがある。
ステレオは128ビットの音質を送る。)
なんやら所々意味不明な所もありますが、twin rotary twin turbocharged engine with BOV valves with an intercoolerつまり、インタークーラー付2ロータリー・ツインターボで500馬力を発生するようですね。あとホイールは18インチで、ブレーキは8ポット。かなりの性能の持ち主なんです。あとミッションは7速シーケンシャルシフトのようです。ヘッドライトはHID!


高性能・ハイパワーマシンの割にはコンパクトですね。


ウイングの材質はゴムのような柔らかいプラスチックなので、手荒に扱っても折れたりすることはなさそうです。それにしても後方視界悪そうですね。

ボンネットに何やらキラリと光るものがありますね。
日本車でもこのようなコンパクトなスポーツカー、どんどん出てほしいですね。

Posted at 2014/06/26 01:53:38 | |
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