Don't equate S600 with S660 which is just a digital toy. ;-) No one can find any common design concept at all through these two. The difference of ...
所有形態:現在所有(メイン)
2015年06月24日
Light is in the right at vehicle designing. 'HA36S/V' Suzuki Alto is definitely a flivver. In fact, we can see an exposed styrofoam buffer materia ...
所有形態:現在所有(メイン)
2015年08月30日
This Honda Life since 1972 was designed in accordance with the old standard of Japanese 'Kei' car. Actually, I believe it is an undiscovered maste ...
所有形態:現在所有(サブ)
2015年09月02日
For Hi!-touch-drive application in case of substitution, share, hiring, thumbing, public transport and so on.
所有形態:現在所有(サブ)
2016年01月31日
It was a very nice compact car with ideal low fuel cost per performance. High efficiency of traction by its RR driving system. Low revolution lim ...
所有形態:過去所有のクルマ
2015年09月02日
Approximately a good car except its fragile semi-automatic transmission. ;-( My twingo also broke at its oil-presser system to shift gears while r ...
所有形態:過去所有のクルマ
2015年09月22日
It sometime switched to a bedhouse in touring. :-) Futons, a polyurethane mattress and pillows are stowed, and lay them out on the floor of its very ...
所有形態:過去所有のクルマ
2015年09月22日
中途半端に生産のサスティナビリティだとか お買い物グルマのへっぽこエンジンの使い回しに言い訳を用意している割に 片や「ガチスポ」とかいったふれ込みようで、 全体を見れば芯というか一貫性のない商品企画。 開発者が「出発点が違うからビートじゃない」などと言ってるそうだが、 では名を流用している元祖のS ...
2015年10月04日