今日はアリさんからいつもと違うメールが来たんで
よく読んでみると...
Dear Friend
Good day. Terribly sorry for the problem. Really sorry for this unhappy shopping experience here . The Car Tower can not meet your requirements, right ? No worries, we will be responsible and solve the problem for you defintiely. We would like resend or refund to you if you want. No matter which one you choose, we do respect you.
1 We would like to resend with a valid tracking number right away . (Please give us your updated address if there is )
2 we would like to full refund to your paypal account ( As the order is closed)
Which one do you prefer ? By the way, please modify the feedback and much appreciated if you can leave us 4-5 stars. Sorry for the problem. But one bad feedback can affect the whole store badly. So you can’t image how important it is.
My boss scold me by those bad feedbacks. So please help me out.
Will you do me the favor ? Dear
God will bless you
Nice day
Candy
先日買った、マイクロファイバークロス
これ、洗車の後に使えると思って買ったんだけど
実物はけっこうチープだったんで
Feedbackで、★を2ヶ位しか付けなかったんですね。
おまけにPoorとかThinとか書いてやったら
My boss scold me by those bad feedbacks.
って上司に怒られるらしいんですね。
ご担当者Candyさん(?)、かわいそうだから
もう一度Feedbackに★5つ付けて書き直してあげました。
安いもの2~3枚買って
ペイパルのアカウントないし、もう一度送ってもらってもいいけど
そんなに遠慮することもないかも知れないけど
これで円満解決なら日中友好の一助に...
なりはしないと思います。
嫁さんに話したら
「そうやって泣きついて、点数上げてんじゃないの?」
って、そうかも。
そうそう、スペアキー見つからない~!
今夜もキーの夢を見ることでしょう。
Posted at 2015/05/29 19:52:40 | |
トラックバック(0) | 日記