
オデッセイの日記になってましたが、普段はこんなのも乗っております。
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ってか普段は乗りません、大きすぎて移動が大変です(笑)
1996年と年式は古いですが 走行2万2千マイルと極上です。
ずっと昔から C1500と言うクルマに憧れてて、いつかはC1500と生き込んで購入した思い入れが(笑)
20歳の頃は 高嶺の花のようなクルマでとても買えませんでしたからコレ
今となっては ボロボロがゴロゴロしております(笑)
前オーナーがノーマルで乗っていたので、ノーマルでとも考えましたが、やはり悪い虫が。。。
ロングベットなので車高低いより高いほうが似合うのかなぁーと考え
fabtechの7インチリフトアップキットを本国取り寄せしました。
部品代は安かったですが、航空運賃がハンパ無かったです(笑)
後の部品は国内調達で 灯火類を全てUS純正に戻して普段乗りしてます。
やや(ってか結構)ハミタイしてますが、止められた事はありません
止められても 「こんなクルマ」って 言い切ってみようかなと考えてます(^^;)
ヒッチメンバー付なのでグイグイとトーイング出来そうですが、 実は
V6 4.3L の一番しょぼいグレード。。。燃費はいいですが走りませんし
いい音出ませんねん(笑)
さらに リフトアップしてますが 2WDなんです コレ
でも 気に入ってます。アメリカの普段の生活を再現してみたいです♪♪
これで COSTCO 行くのがお気に入りな私です。
I usual am getting on such a car though I always record and am writing on Odyssey's day.
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However, it is too large and is inconvenient in Japan. bwahahaha...
This car is the running 22,000 miles and the best condition though 1996 year the age type is old.
This car was very popular at 20 years old I.
However, the price was terrible and high, too.....lol
but
There is no car of a good condition now.
I looked for the car of the best condition at long time.
The before owner was normal.
The lift improved because I was not able to endure it.
I think that lift up suits a long bed.
I ordered the United States fabtech 7inch liftkit.
The airfare was very high though parts was cheap. lol
I change all lamplights to an American specification and am driving the car.
The hitch member is installed in the car.
The towing thing seems to be easy. However,
V6 4.3L ・・・
It is not good running though fuel cost is very good.
The V8 sound cannot be heard.
moreever 2wheel drive.....(^^;)
However, it likes it.
I am favorite in going to COSTCO by this car.
I like to enjoy the life of the United States in Japan.
Posted at 2011/05/10 19:02:42 | |
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