私たちの大いに愛されたホンダビート。
私はこの車を英国で4,5年所有している。
2008年には日本で開催されるミート・ザ・ビートに参加しました。英国ホンダビートクラブ と Kei Kars in the Park のメンバーです。(http://www.u-ukhbc.co.uk/)
(http://keikarsinthepark.com).
詳細:
ボディ:感じるのエアロキットは、RS -マッハ継手と感じるのハードトップ。ホンダミラノレッドでフルごまかし
ホイール:レイズ入庫- nは14"、またはENKEI社Jポップスピード14"、アドバン始まり - タイヤ(55分の165 R14は、55分の185 R14は)、無敵のナット。
エンジンは:エンジンと再建完全にオーバーhalued。 HKSのスーパーパワーフローフィルタ、みつの目標到達プロセスは、1925プラグワイヤーは、無限マニホールドは、RS -マッハ猫は、無限排気
サスペンション:カスタムはGAZのゴールド支柱を作った
ブレーキ:ディクセルディスク、感じるの通りパッド。
インテリア:コブラロードスター- 7運転席、Cozylightsインテリアパネルを、ホンダプリモマットは、ダッシュを再アルカンタラでトリミングされた、ビクターのDABラジオ
その他:斎藤日本4点rollcage、感じるのF&Rの支柱ブレース
Car blog is: http://tado-beat.blogspot.com
Our much loved Honda Beat. We have owned the car for 4 or 5 years in the UK.
In 2008 we attended Meet The Beat.
Member of the UK Honda Beat club and Kei Kars in The Park websites. http://www.u-ukhbc.co.uk / http://keikarsinthepark.com
Car Details:
Body: FEEL's aero-kit, FEEL's hardtop with RS-Mach fittings. Full respray in Honda Milano Red
Wheels: Rays Engineering GR-N 14", or Enkei J-Speed 14", Advan A048 tyres (165/55 R14, 185/55 R14), Muteki nuts.
Engine: Engine rebuilt and fully over-halued. HKS Super-Powerflow filter, Mitsu funnels, Nology plug wires, Mugen manifold, RS-Mach cat, Mugen exhaust
Suspension: Custom made GAZ Gold struts
Brakes: Dixcel discs, FEEL's street pads.
Interior: Cobra Roadster-7 drivers seat, Cozylights interior panels, Honda Primo mats, dash re-trimmed in alcantara, JVC DAB radio
Other: Saito Japan 4 point rollcage, FEEL's F&R strut braces
Car blog is: http://tado-beat.blogspot.com