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2012年03月30日

トヨタリコール全貌詳細 12ヶ月(暴走欠陥発覚後)で1400万台05年1月以来2560万台



トヨタのリコール 過去12ヶ月(暴走欠陥発覚後)で1400万、2005年1月以来、2560万


2010年11月1日-ドリューDowdell -編集長CheersandGears.com
誰もそれは、世界最大の自動車会社のためにジェットコースターの年間されていないと主張することはできません。
それは、トヨタが緩んでフロアマットに起因する可能アクセルペダルの巻き込みのために今までに世界最大の
リコールを発行した一年前は明日だった。
380万車のその最初のリコールは、さらにリコールの吹雪を放つように見えた。
過去12ヶ月間で、トヨタのリコールの総計は、1400万台であった。
いくつかの観点では、2009年に米国では、 すべてのメーカーが、販売のみ1040万車があったことを置いています。 2010年の業界全体の見通しは約1200万台です。 5年間の数はどのくらいの高品質車の知覚上での評判を構築して
会社のために、さらに素晴らしいです。 2005年1月1日以来、トヨタは2567万台をリコールしています。

私はNHTSAのウェブサイトで研究していたとして明らかになったことは急加速したトヨタの問題は少なくとも
2005年に戻ってということでした。 2005年から2010年まで毎年、2008年を除いて、トヨタは何らかの方法で
詰まっているアクセルペダルを伴うリコールがありました。 改訂ペダルアセンブリは、2005年12月21日発行IS250の
リコールのためにNHTSAのデータベースに記載されています。 前の年に比べ2010年にリコールの突風は、
トヨタが実際に 2008 またはこれら年頃から品質にボールを落としたのいずれかが、トヨタはいくつかの
時間については知られており、そうするべきであるものに追いつくために時間を割いていることの問題だったと
信じている私をリードしています年前にリコールされています。
いずれにせよ、それはまだ、トヨタの品質知覚の悪いことだ。

大規模なリコールは、将来的にもっと平凡になるだろうされず、会社は、免疫ません。
すべてがかかってリコールのカスケードを引き起こすために意図したとおりに機能しないように全社的に使用される
単一のコンポーネントです。 1995年まで1983年から車両に使用されていた点火成分が6.5万台のリコールを引き
起こしたときにフォードは、このハードな方法を学びました。 メーカーがグローバルに統合されつつに近い移動するにつれ、この問題が拡大になります。 モデルラインが統合され、フォードの "Oneフォード"プログラムは、グローバルにこの面でのエラーの余地をほとんど残さない。 すべてのメーカーは、より慎重になり、コストのわずかな増加がある場合でも変更を加えることが、そのエンジニアの勧告に耳を傾けなければならなくなるだろうされています。 彼らはまた、入って来るように顧客の苦情に注意を払う必要があり

昨年末まで、トヨタは一般大衆の間でアンタッチャブルだったアンタッチャブルの知覚に関する品質を持っていた。 嘘や問題をカバーするのトヨタを非難するギヤヘッドの間で異端であった。 我々はCheersandgears.comで国内ブランドを優先させるバイアスを認めるが、我々はまた、ビッグ3が取られていること、それらを改善するために家政婦との主要なステップに存在する問題を認める.... それはデトロイトの最大のファンや過酷な批評家であることのすべての部分です。 それを改善したり、亡くなったりするGM、フォード、クライスラーを牽引してきた一般の人々の品質のトヨタの認識されています。 しかし、2500万人以上のユニットの顔にリコール、トヨタはそれが問題を抱えて認めるためのより良い手順を実行する必要があります。 トヨタは完全にそれの文化を変更する必要がありますまたはそれ以外では、これらの主要なリコールに苦しむしていきます。 我々はトヨタのないファンならないが、競争が継続的にあなたの競争相手を打ち負かすための改善を必要とせず、良いことですが、会社は停滞になります。

トヨタのリコール - CheersandGears.com
日付をリコール 理由 全車両がリコール
2009年11月2日 フロアマットのリコール 380万
2009年11月24日 追加は、フレームのリコールをツンドラ 11万
2009年11月26日 フロアマットのリコール - ブレーキオーバーライド 40万
2009年12月29日 中国 - 油漏れの問題 43000
2010年1月21日 スタックガスペダル 230万
2010年1月27日 追加のフロアマットのリコール 110万
2010年1月29日 ヨーロッパ/中国、追加のアクセルペダルのリコール 180万
2010年2月9日 ABSの問題 40万
2010年2月9日 パワーステアリングホース/ブレーキチューブ 7300
2010年2月12日 タコマのドライブシャフトの問題 8000
2010年3月9日 2台 - 溶接の問題をツンドラ 2
2010年4月16日 スペアタイヤケーブル 60万
2010年4月19日 安定性制御システム 21000
2010年4月28日 安定性制御システム 5万
2010年5月21日 ステアリングシステムソフトウェアのアップデート 11500
2010年6月25日 事故で燃料漏れ 17801
2010年7月5日 弁ばねの問題 27万
2010年7月29日 ステアリングロックバー 412000
2010年8月28日 エンジン制御モジュール 113万
2010年10月15日 エンジンベルト 10750
2010年10月20日 ブレーキマスターシリンダーシールを交換 153万


14021353



2009年8月27日 寒い天気ブレーキ懸念 97500
2009年5月14日 ステンレス鋼の排気のヒント 3499
2009年4月30日 ステンレス鋼の排気のヒント 39100
2009年1月29日 ヤリスシートベルトプリテンショナーと排気 135万
2009年1月21日 シエナfloormatリコール - "安全性向上運動"と呼ばれる 26501
2009年1月16日 アルミ燃料ライン腐食 214570


1731170



2008年9月8日 スポーツグリルオプションが適切にラッチしないようにフードを引き起こす可能性 67
2008年6月3日 シエナパワーリアリフトゲートの支柱の障害 192222
2008年5月7日 タコマのフレーム腐敗 813000
2008年4月22日 ハイランダー第三の道のシートベルトの問題 90189
2008年4月10日 パワーウィンドウregulaterボルトが緩んでくる 662178
2008年2月25日 lugnut問題をツンドラ 1555


1759211



2007年12月18日 4WDスリップ卵黄の問題 15616
2007年11月29日 ひびの入った燃料ライン 33343
2007年9月27日 カムリとESのすべての天気フロアマット 55000
2007年7月26日 プロペラシャフトはpropperly溶接ません 108
2007年1月19日 ボールジョイントの問題 533124
2007年1月8日 エンジンスラッジの問題 350万


4137191



2006年12月28日 サイドカーテンエアバッグの配線が間違ってルーティングされ 160
2006年10月27日 エアバッグ私のinadvertantely展開 29542
2006年7月29日 オイル缶間のクランクポジションセンサー 34771
2006年7月13日 運転席側のコンソールからクリップが緩んで来て、アクセルペダルをトラップすることができます 365594
2006年6月1日 中間軸を操舵すると、分離することができ 986000
2006年4月16日 シートベルトテンショナー 28947
2006年4月3日 エアバッグインフレータ不十分 133
2006年3月2日 タイヤが不適切にマウントされている 12020
2006年1月30日 後部座席のシートベルトマウント強度不足 38510


1495677



2005年12月21日 Accelleratorペダルはカーペットで立ち往生になるかもしれません 3567
2005年10月18日 サンルーフ偏向ガラス 71392
2005年10月14日 プリウスの電気的欠陥 16万
2005年9月7日 ひびの入ったステアリングリレーロッド 977839
2005年7月21日 不足しているエアバッグのステータスランプ 2527
2005年7月20日 シートベルトのバインディングは、旅客の旅程上の不適切な装備が可能になり 345443
2005年6月28日 シートベルトの状態センサの接続 11592
2005年6月6日 不足しているチャイルドシートのアンカーと助手席エアバッグスイッチ 156111
2005年5月18日 ステアリングシステムの不適切な溶接、ホイール、ステアリングシャフトから別々に可能性があります 4855
2005年5月17日 前面下部のボールジョイントの問題が増加した操舵力を引き起こし 768379
2005年3月30日 TRD二重の排気ガスは、安定性の制御を車にリアブレーキラインのこすれがあります 5726
2005年2月11日 パーキングブレーキマウントはタイト十分ではない可能性があり 22228


2529659



2010年 14021353

2009 1731170

2008 1759211

2007 4137191

2006 1495677

2005 2529659

総計 25674261





November 1, 2010 - Drew Dowdell - Chief Editor CheersandGears.com

No one can argue that it hasn't been a roller-coaster year for the world's largest car company. It was a year ago tomorrow that Toyota issued it's largest recall ever for possible gas pedal entrapment caused by loose floor mats. That initial recall of 3.8 million vehicles seemed to unleash a blizzard of further recalls. In the past 12 months, the grand total for Toyota's recalls has been more than 14 million units. To put that in some perspective, there were only 10.4 million vehicles sold, by all manufacturers, in the US in 2009. The industry wide forecast for 2010 is around 12 million units. What is even more stunning for a company that built it's reputation on a perception of high quality vehicles is the 5 year number. Since January 1st, 2005, Toyota has recalled 25.67 million units.

What became evident as I was researching on the NHTSA's website was that Toyota's issues with sudden acceleration go back to at least 2005. In every year from 2005 through 2010, with the exception of 2008, Toyota had a recall involving a jammed accelerator pedal in some fashion. The revised pedal assembly is mentioned in the NHTSA's database for the IS250 recall issued December 21st 2005. The flurry of recalls in 2010 compared to previous years leads me to believe that either Toyota really dropped the ball on quality starting around 2008 OR these were issues that Toyota has known about for some time and is taking the time to catch up on stuff that should have been recalled years ago. Either way, it's still a bad thing for Toyota's quality perception.

Large recalls are going to be more commonplace in the future and no company will be immune. All it takes is a single component that is used company wide to not function as intended to cause a cascade of recalls. Ford learned this the hard way when an ignition component that had been used on vehicles from 1983 through 1995 sparked a 6.5 million vehicle recall. As manufacturers continue to move closer to becoming globally integrated, this issue becomes magnified. Ford's "One Ford" program where model lines are consolidated globally leave little room for error on this front. All manufacturers are going to have to be more careful and listen to the recommendations of their engineers to make changes even if there is a marginal increase in cost. They also need to pay attention to customer complaints as they come in.

Up until the end of last year, Toyota had an untouchable perception regarding quality that was untouchable among the general public. To accuse Toyota of lying or covering up issues was heresy amongst gearheads. We at Cheersandgears.com admit a bias in favor of domestic brands, but we also admit the problems that exist at the domestics and the major steps to remedy them that the Big 3 have taken.... it's all part of being Detroit's biggest fans and toughest critics. It has been Toyota's perception of quality in the general public that has driven GM, Ford, and Chrysler to improve or die. However, in the face of over 25 million units recalled, Toyota needs to take better steps to admit it has a problem. Toyota must change it's culture completely or else it will continue to suffer from these major recalls. While we're no fans of Toyota, competition is a good thing, without the need to continuously improve to beat your competitor, companies become stagnant.

Toyota Recalls - CheersandGears.com
Recall Date Reason Total vehicle recalled
11/2/2009 Floor Mat recall 3,800,000
11/24/2009 Additional Tundra frame recall 110,000
11/26/2009 Floor Mat recall - Brake Override 400,000
12/29/2009 China - Oil leak issue 43,000
1/21/2010 Stuck Gas Pedal 2,300,000
1/27/2010 Additional floor mat recall 1,100,000
1/29/2010 Europe/China additional gas pedal recall 1,800,000
2/9/2010 ABS problem 400,000
2/9/2010 Power Steering Hose /Brake tube 7,300
2/12/2010 Tacoma drive shaft issue 8,000
3/9/2010 Tundra weld issue - 2 vehicles 2
4/16/2010 Spare Tire Cable 600,000
4/19/2010 Stability Control System 21,000
4/28/2010 Stability Control System 50,000
5/21/2010 Steering system software update 11,500
6/25/2010 Leaking fuel in crash 17,801
7/5/2010 Valve Spring Issues 270,000
7/29/2010 Steering Lock Bar 412,000
8/28/2010 Engine Control Module 1,130,000
10/15/2010 Engine Belt 10,750
10/20/2010 Replace Brake Master Cylinder Seal 1,530,000


14,021,353



8/27/2009 Cold Weather braking concern 97,500
5/14/2009 Stainless steel exhaust tips 3,499
4/30/2009 Stainless steel exhaust tips 39,100
1/29/2009 Yaris seatbelt pre-tensioners and Exhaust 1,350,000
1/21/2009 Sienna floormat recall - called a "safety improvement campaign" 26,501
1/16/2009 Aluminum fuel line corrosion 214,570


1,731,170



9/8/2008 Sport grill option could cause hood to not latch properly 67
6/3/2008 Sienna power rear liftgate strut failures 192,222
5/7/2008 Frame rot on Tacoma 813,000
4/22/2008 Highlander 3rd road seatbelt issue 90,189
4/10/2008 Power Window regulater bolts coming loose 662,178
2/25/2008 Tundra lugnut issue 1,555


1,759,211



12/18/2007 4wd slip yolk issue 15,616
11/29/2007 Cracked fuel lines 33,343
9/27/2007 All Weather Floor Mats for Camry and ES 55,000
7/26/2007 Propeller shaft not welded propperly 108
1/19/2007 Ball joint problems 533,124
1/8/2007 Engine Sludge issue 3,500,000


4,137,191



12/28/2006 Side curtain airbag wires routed incorrectly 160
10/27/2006 Airbag my inadvertantely deploy 29,542
7/29/2006 Oil can inter crank position sensor 34,771
7/13/2006 clips from driver side console can come loose and trap the gas pedal 365,594
6/1/2006 Steering intermediate shaft could separate 986,000
4/16/2006 Seatbelt tensioner 28,947
4/3/2006 Airbag inflater insufficient 133
3/2/2006 Tire mounted improperly 12,020
1/30/2006 Rear seat seatbelt mount insufficient strength 38,510


1,495,677



12/21/2005 Accellerator pedal may become stuck in carpet 3,567
10/18/2005 Sunroof deflector glass 71,392
10/14/2005 Prius Electrical defect 160,000
9/7/2005 Cracked steering relay rod 977,839
7/21/2005 Missing Airbag status light 2,527
7/20/2005 Seatbelt Binding allows for improper fitment on passenger 345,443
6/28/2005 Seatbelt status sensor connection 11,592
6/6/2005 Missing child seat anchors and passenger seat airbag switch 156,111
5/18/2005 Improper weld in steering system could cause wheel to seperate from steering shaft 4,855
5/17/2005 Lower front ball joint issue causing increased steering effort 768,379
3/30/2005 TRD dual exhaust may rub against rear brake line on vehicles with stability control 5,726
2/11/2005 Parking brake mount might not be tight enough 22,228


2,529,659










2010 14,021,353

2009 1,731,170

2008 1,759,211

2007 4,137,191

2006 1,495,677

2005 2,529,659

Grand total 25,674,261
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Posted at 2012/03/30 21:27:49

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