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2015/04/27

<tha Heist Service Bulletin CCWSB05-12>リヤスプロケハブの問題

カテゴリ : 足廻り > 駆動系 > オーバーホール

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tha Heist Service Bulletin
Release: May 2012
Document: CCWSB05-12

Potential Models Effected:
2010- May 2012 tha Heist

REAR HUB DRIVE SPROCKET STUDS:

It has come to our attention that there have been a few complaints of the rear drive studs failing. The rear drive sprocket has a lock ring retention ring as a fail safe if the bolts do fail. The lock ring should retain the rear sprocket on the bub shaft.

The vast majority of Heistes have no detect, and we have not been able to replicate this failure in the lab, on the dyno or in abusive road testing.

Please inspect your 4 rear studs to ensure they are in proper operationg order .
Below are some tips to keep your bike in top form:

1. Alignment : Make sure your rear wheel is straight and in line with the front sprocket. If the rear axle is out of alignment, this caused additional stress.
2. Your chain should have 18-24mm of play up and down, do not tension your chain too right, this causes excessive strain.
3. Oil your chain regulary, your chain is a moving part and requires proper maintenance.
4. Inspect all drive components regurly to ensure the bike is in proper running order.

New rear studs are available at no cost to you:

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My 2011-Year Japan Model of tha Heist (250)
3
Verify the sprocket studs for

REAR HUB DRIVE SPROCKET STUDS issue.

My heist was using old-type studs installed.

Even if the sprocket is in a normal state, there is a lateral wobble.

And there are some gaps between a sprocket and stud bolt hubs.
4
and already crack and damaged my old-type hub bush.

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ヘイスト リヤハブ ドライブスプロケット スタッドの問題 
(USリコール) <tha Heist Service Bulletin CCWSB05-12>

http://minkara.carview.co.jp/userid/1621560/blog/35542912/
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問題解決までのんびりとして居られませんでしたので

タイヤリムーブ致しマシテ
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フロント60スポーク

リヤ72スポーク

リムとホイールを解体シマシテ

錆びに悩まされているフロント&リヤ

リム塗装を進める事に致しました

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<Blog>
Tire & wheel overhaul for painting of wheel rim painting.

http://minkara.carview.co.jp/userid/1621560/blog/35546975/
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タンクの塗装や

ステッカーも進めなければいけません

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<Blog>
Making "Cleveland Cyclewerks" logo sticker:

http://minkara.carview.co.jp/userid/1621560/blog/35404119/
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グラフィック塗装(外周部のピンク)を

ガソリンタンクとリヤフェンダーに施しました。

完全硬化を待ちまして

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Masking seal before graphic paint:

http://minkara.carview.co.jp/userid/1621560/blog/35518179/


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<Blog>
Paint of Tank & Fender for graphic <Red+Pearl> with air-brash.

http://minkara.carview.co.jp/userid/1621560/blog/35538754/


再度マスキングして

ブラックグラフィックの塗装が待っています☆

その後、タンクにステッカーを貼り

またまたクリアーを

数十層塗装しなければならない為・・・・



スタッドの問題は・・・
解決しましたらブログでご報告・・・

続きのブログへのリンクは、

アップデート出来次第、

コチラに追記したいと思います(;_;)/~

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