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2016年07月21日 イイね!

三菱自動車 2016年 インドネシア 国際オートショー で クロスオーバー 小型 MPV コンセプトカー を 世界初披露 ・・・・

三菱自動車 2016年 インドネシア 国際オートショー で クロスオーバー 小型 MPV コンセプトカー を 世界初披露 ・・・・










< 三菱自動車 プレスリリース 以下抜粋 >



2016年 07月21日



2016年 インドネシア国際オートショー で

クロスオーバー 小型 MPV コンセプトカー を

世界初披露




三菱自動車 は 2016年 8月11日 ( 木 ) から

[ 一般公開 は 12日 ( 金 ) から ] 21日 ( 日 ) まで インドネシア で 開催 される

インドネシア 国際オートショー に SUV の 力強さ と MPV の 多用途性 を 融合 させた

スモールサイズ の クロスオーバー MPV コンセプトカー を 世界初披露 します。


本コンセプトカー は

レイアウト の 最適化 と ワイドボディ の 採用 により

MPV として 乗員 7名 が ゆったり くつろげる 居住空間 を 確保。


フロントフェイス には 人 と クルマ を 守る 機能 を 表現 した デザインコンセプト

“ ダイナミックシールド ” を 採用 しました。


また 伸びやか で スポーティ な ボディ に

安定感 の 高さ を アピール する 大きく 張り出した 前後 フェンダー や

高め の 地上高 など SUV らしい スタイリング や 機能 を 融合 させた

クロスオーバー MPV の コンセプトカー です。







↓ は 以前 私 が 作成 した カーコラ










2016年07月21日 イイね!

Mitsubishi Motors Achieves 100,000 Mark in Malaysia ・・・・

Mitsubishi Motors Achieves 100,000 Mark in Malaysia ・・・・












ミツビシ ・ モーターズ ・ マレーシア ( Mitsubishi Motors Malaysia : MMM ) は 20日

2005年 に 同代理店 が 設立 されて 以来 現地 マレーシア での 累計販売台数 が

10万台 を 突破 した 事 を 発表 しました。


記念 すべき 累計販売台数 10万台目 と なったのは

↓ のように マレーシア仕様 ミツビシ トライトン VGT アドベンチャー で

その 10万台目 の 顧客 には ヤン ・ ウォンチョル 最高経営責任者 ( CEO ) より

記念品 が 贈呈 されました。






ヤン ・ ウォンチョル 最高経営責任者 ( CEO ) は 累計販売台数 10万台 を

突破 した 事 に ついて

「 全て の 三菱車 オーナー に 感謝 する とともに 顧客 に 対しては

最高 の 価値 と 運転 する 喜び を これからも 提供 し続けていきたい 」 と コメント しています。



また 累計販売台数 10万台 突破 に ついて 貢献 した モデル としては

マレーシア 仕様 ミツビシ トライトン  ( 過去 に 特仕モデル 多数 追加 実績 あり )

マレーシア 仕様 ミツビシ ASX  ( 過去 に 特仕モデル 多数 追加 実績 あり )

マレーシア 仕様 ミツビシ ランサー 2.0 GTE を 挙げています。


※ 他に アウトランダー / パジェロ スポーツ / アトラージュ を ラインナップ。






















【 Mitsubishi Motors Malaysia ( MMM ) : Press Release 】


Mitsubishi Motors Achieves 100,000 Mark in Malaysia


Kuching, 20 July 2016 –

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM), the official distributor of Mitsubishi vehicles in Malaysia, has achieved the feat of surpassing 100,000 vehicle sales milestone in Malaysia.

“Since our establishment in Malaysia in 2005, Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) has grown and has reached the accumulated sales of 100,000 units. We are motivated to know that we have spread the excitement of driving a Mitsubishi vehicle to 100,000 Malaysians. Thank you to all Mitsubishi owners for your continuous support and trust in the Mitsubishi brand,” said Chief Executive Officer of MMM, Mr. Yang Won-Chul.

The top contributors for the achievement of 100,000 unit sales are the Mitsubishi 4×4 pick-up, Triton, ASX Compact SUV and Lancer sedan.

Over the years, the Triton has also proved its capabilities winning several awards such as the “Autocar ASEAN Car of the Year – 4×4 Pick-up” award in 2007, “Pick-up Truck of the Year” in 2008 by New Straits Times, “Autocar ASEAN Pick-up Truck of the Year” in 2010 and “Third place for 2012 Asian Auto Fuel Efficiency Awards”. Both Autocar ASEAN and Asian Auto are Malaysian motoring magazines.

The Mitsubishi ASX Compact SUV also clenched several awards such as Asian Auto Allianz Auto “Best Local Assembled SUV” award in 2014, Autocar Asean “Best Small/Midsize SUV” and Cars, Bikes & Trucks “Small/Midsize SUV (4×2) of the Year”. The above publications chose the ASX as a winner under their respective SUV categories.

Taking the opportunity of the 100,000th customer celebration, Yang presented an appreciation gift to 31-Year old Lee Ju Hin from Kuching for being the 100,000th customer in Mitsubishi Motors authorized showroom Jimisar Autotrade in Kuching, Sarawak.

Lee, a proud owner of the all-new Mitsubishi Triton Adventure said, “I am delighted and proud to be Mitsubishi Motors Malaysia’s 100,000th customer. The Mitsubishi Triton has a sporty design, value for money for its premium features and good handling compared to other pick-up trucks I’ve tested. My Mitsubishi Triton will be used for driving long distance and also to rural areas which normal passenger cars cannot go through. Besides that, I will also be using the pick-up truck for going off-road with my family and friends.”

Yang added, “With this milestone of 100,000 unit sales, MMM will continue to provide our Malaysian customers with models that offer greater value and driving excitement.”

MMM will continue to expand the dealer network in potential markets. The company is currently represented by 54 showrooms (out of which 46 are 3S Centres) and 52 service outlets throughout Malaysia. In East Malaysia, MMM is represented by 12 showrooms (6 in Sarawak and 6 in Sabah).

The company also ranked number two for both the J.D. Power Asia Pacific 2015 Sales Satisfaction Index (SSI) and Customer Service Index (CSI) respectively late last year.

The ASX 2WD and 4WD compact SUV is locally assembled in Malaysia while the other Mitsubishi models are imported as CBU (Completely Built-Up) units from Thailand (compact sedan Attrage, Pajero Sport SUV, Triton pick-ups) and Japan (Outlander SUV and Lancer sedan).





Posted at 2016/07/21 13:08:33 | コメント(0) | トラックバック(0) | 三菱自動車 海外事情 | 日記

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