• 車種別
  • パーツ
  • 整備手帳
  • ブログ
  • みんカラ+

アクア eK スペース G 4WDのブログ一覧

2019年02月07日 イイね!

2019 Mitsubishi Outlander PHEV Commercial Vehicle Now on Sale : UK ・・・・

2019 Mitsubishi Outlander PHEV Commercial Vehicle Now on Sale : UK ・・・・











英国三菱 ( Mitsubishi Motors UK ) は 7日

英国 で 最も 売れている プラ​​グインハイブリッドモデル

2019 モデル 英国仕様 ミツビシ アウトランダー PHEV の 商用モデル


2019 モデル

英国仕様 ミツビシ アウトランダー PHEV コマーシャル
  を


発表 / リリース しました。






2019 モデル 英国仕様 ミツビシ アウトランダー PHEV コマーシャル  は

リアシート を 撤去 し 広大な カーゴスペース と した 2シーター モデル で

リアクオーターウインドー は ボディー 同色 の パネル に 変更 された

パネルバン の ような 意匠 と なっています。






商用バン モデル とは 言え

18インチ アロイホイール / ヒーター付 フロントガラス / ヒーター付 シート

クルーズ コントロール / ブルートゥース / フルオートエアコン

タッチスクリーン オーディオシステム / 電動 パーキングブレーキ など が

標準装備 と なっており 商用モデル らしからぬ 豪華 な 仕様 と なります。






2019 モデル 英国仕様 ミツビシ アウトランダー PHEV コマーシャル  の

パワートレーン / 4WD システム ( S-AWC ) など は 乗用モデル と 共通 で

英国 の 都市 の ULEV ゾーン に おける 配達業務 にて

超低排出ガス車 の 利点 と 能力 を 発揮 できるもの と し

超低排出ガス車 に 分類 されること は

2019 モデル 英国仕様 ミツビシ アウトランダー PHEV コマーシャル も

英国政府 の 補助対象 と なること を 意味 します。






2019 モデル 英国仕様 ミツビシ アウトランダー PHEV コマーシャル  は

フロントシート の 背後 に 床 から 天井 まで の パーティション が 設置 され

積載 面積 は 長さ 1,650 mm / 幅 1,000 mm ( = ホイールアーチ間 で 測定 )

テールゲート の 高さ は 800 mm

最大積載重量 は 510 ㎏ に なります。









【 Mitsubishi Motors UK : News Release 】 


2019 Mitsubishi Outlander PHEV Commercial Vehicle Now on Sale

February 07, 2019

The latest version of the UK’s best-selling plug-in vehicle, the 2019 Mitsubishi Outlander PHEV, is now available as a commercial vehicle, offering businesses the benefits of an ultra-low emissions vehicle for deliveries in urban ULEV zones as well as the ability to cover long distances when required and minimise down time associated with seeking out charge points and recharging during the day.

Being classed as an Ultra-Low Emission Vehicle means the Mitsubishi Outlander PHEV Commercial is also eligible for the UK government’s Plug-In Van Grant. This means business customers enjoy a saving of £7,900 resulting in an on-the-road price of just £25,113 (excluding VAT including the PiVG, VED and First Registration Fee).

Based on the well-equipped Mitsubishi PHEV Juro 4WD SUV, the commercial version is fitted with a full, floor-to-ceiling bulkhead located behind the front seats, which is solid at the base with the top half comprising a protective metal mesh. The flat load area measures 1,650mm in length, 1,000mm in width (measured between the wheel arches), 800mm high at the tailgate and has a maximum payload of 510kg.

The Mitsubishi Outlander PHEV Commercial offers the same unique 4WD solution as the passenger car. An electric motor on each axle means that even in EV mode, the Outlander PHEV remains a true 4WD at all times and a simple button allows the driver to select between normal, snow and lock modes to optimise the 4WD experience and staying mobile in all conditions.

The Mitsubishi Outlander PHEV Commercial also features 18” alloy wheels, a heated windscreen, heated seats, heater and air-con scheduler function, reversing camera and electronic parking brake. The standard touchscreen audio system features Apple CarPlay & Android Auto compatibility along with Bluetooth connection and DAB radio.

The new Mitsubishi Outlander PHEV Juro Commercial benefits from the same extensive revisions as the rest of the 2019 Outlander PHEV passenger car range. These revisions include a new 135hp 2.4-litre “Atkinson” cycle petrol engine and enhanced EV powertrain for improved performance and efficiency, a smoother and quieter ride plus sharper handling thanks to new shock absorbers, a quicker steering rack and a revised S-AWC vehicle dynamics system. As a further benefit to businesses, the Mitsubishi Outlander PHEV also has a WLTP fuel economy combined cycle figure of 139mpg (159 NEDC), a WLTP EV range of 28 miles (33 NEDC) and CO2 emissions of just 46g/km (40g/km NEDC)

The 2019 Mitsubishi Outlander PHEV Juro Commercial is available to order now. More details can be found at www.mitsubishi-cars.co.uk/OutlanderPHEV







プロフィール

「[整備] #eKスペース ディーラー にて 車検 実施 https://minkara.carview.co.jp/userid/227005/car/3304393/8256649/note.aspx
何シテル?   06/07 14:17
三度のメシより 三菱のクルマが好きな三菱バカです。 特に日本仕様と細部が微妙に あるいは全く異なっていたり 日本でリリースされていないなどの 海外仕...
みんカラ新規会員登録

ユーザー内検索

<< 2019/2 >>

愛車一覧

三菱 eKスペース 三菱 eKスペース
B37A ミツビシ eK スペース 4WD の 新車 を 地元 の ディーラー より ...
三菱 アイ 三菱 アイ
あまり お目 に かかれない 純正色 ライトブルーメタリック の かわいらしい 相棒 ...
三菱 RVR 三菱 RVR
2017 モデル から 新車 の 2020 モデル に 乗り換えました。 新しい ...
三菱 RVR 三菱 RVR
僅か 8ヶ月 しか 販売 されなかった ダイナミックシールドフェイス の 2017 ...
ヘルプ利用規約サイトマップ
© LY Corporation