
2022年のヒルクライムシリーズの第一戦に参加しました
今年は新しいエンジンのEP82で参加しました。
今回がヒルクライムのシェイクダウンです。
Participated in the first round of the 2022 the BRIG Hillclimb Challenge Series, the 2022 Japanese Hill Climb Series.
This year I participated in the new engine EP82.
This is the hill climb shakedown.
エンジンはストックエンジンのブースト(0.7kg/cm2)でしたが、なかなかの加速感。
久々のEP82は速すぎて恐いくらいでした(^^)
The engine was a stock engine boost (0.7kg / cm2), but it felt quite accelerating.
EP82 which I got on after a long time was too fast and scary (^^)
競技結果は当然そんなに甘くはなく、クラスブービー
前をみると三位にはキロ一秒足りない
トップにはキロ二秒足りない
去年のバーキンにはキロ三秒足りない
さてどこまで届くでしょうか(^^)
The competition results are not good...
How far will it reach in the next race (^^)
課題としては、link atomのブースト制御(オープンループ)
インジェクターの出力アップ
52Φビッグスロットル化
作ったばかりのエンジンのトラブル調査((T_T))
あとは視力が大問題f(^_^;)
懸念だったトリガーエラーはほぼ解消しました
These are the challenges.
Link atom boost control (open loop).
Injector output up.
52Φ big throttle.
Initial troubleshooting of the engine.
The other big problem is eyesight f (^_^;)
The trigger error I was concerned about has almost disappeared.
Posted at 2022/05/16 22:28:18 | |
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