
最近、バタバタしていて、気がついたら 2 週間以上も更新してませんでした・・・。
で、久しぶりのブログ。
アウトバックの 15,000 マイル点検に行ってきました。15,000 マイル点検なのですが 17,670 マイル走ってしまってます(笑)。内容は以下。これにカップホルダーが壊れていたのと、ブレーキランプが切れていたのを直してもらいました。それと洗車もしてくれます。
Every 15,000 Miles
Recommended at 15K, 45K, 75K, 105K miles.
FACTORY RECOMMENDED FOR OUR CLIMATE
Change engine oil and filter
Check all fluids and fill as necessary
Rotate tires and tire pressures, add air to specifications
Change air filter
Change fuel filter
Service fuel injectors (beginning at 45,000 miles)
Test emissions
Automatic transmission service - drain and fill fluid
Check for oil leaks
Adjust clutch and hillholder (if applicable)
Check brake linings
Adjust parking brake
Check C.V. joints
Inspect exhaust system
Check coolant protection
Check belts and adjust as necessary
Inspect hoses
Lube locks
Road test - check steering, heating, and running condition
Check all exterior lights for proper function
Check windshield washer and wiper operations
値段はというと・・・、実は払いませんでした・・・。
電話で予約していた日、朝一で車をディーラーに落としてシャトルバスでオフィスまで乗せてもらいました。3 時半か 4 時に終わると言っていたので、4 時前に電話すると、ほぼ完了という返事。それで、そろそろシャトルで拾ってくれと頼むが、結局、シャトルが迎えにきてディーラーに着いたのは 7 時過ぎ・・・。車は 5 時には準備完了だったそうです。なので、文句言って、払わないよって言ってやりました。
私ってクレマーかな・・・
*新型レガシー・アウトバック、北米では売れているそうです。
Posted at 2009/09/18 16:58:21 | |
トラックバック(0) |
Subie in NorthWest | クルマ