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イイね!
2015年03月25日

凄いことになって来ました。

凄いことになって来ました。 旧車オーナーの皆様!並びに旧車ファンの皆様。
特に、いすゞファンの皆様~
大変な事になっております。
前回の、台湾トレノオーナーにつづき、
オーストラリア シドニーよりパーツ供給の依頼が来ました。



Hello!

My name is Ashley & I am from Sydney Australia.
I hope you can read English as my Japanese isn't good at all.

I have been admiring your engine building skills with the Isuzu G200w,
G180W & G161w.
You are very skilled & have great knowledge in these engines.

I have a Isuzu Gemini PF60 rally car & I am building a G200W engine for it.
I was wondering if you could help me with acquiring parts for this G200W.

Parts like:
- Genuine Isuzu gaskets, seals
- Timing Chains
- HeadGasket
- Valves & Springs
- Camshafts 280 & 272
- Camshaft Bearings

Also your thoughts on a good forged piston for the G200W.

I am looking forward to hearing from you & any help or information
would be greatly appreciated.

Thanks & Regards
Ashley Smith
と言う事でいすゞ乗り、特にPF乗りには嬉しいかとオーストラリアでジェミニがラリーで優勝出来る様
FFDは全面的に協力することに致します。
基本的なコンセプトは、噂のSさん仕様に致します。
随時ご報告申し上げます。

Hello Ashley ,

Thank you for your letter.
I hope that I can help you.

I will check about the parts you need by asking to Isuzu dealers.
However, please be advised that Camshaft Bearings are expensive.
I will show you the parts stocks and its prices once they are confirmed.
Price can be available for both Yen or Dollar.


Regarding Camshaft, it should be rebuilt.
Do you have normal Camshaft?
I will make mine rebuilt for you in advance and send it to you,
and please send yours to me.
We usually do in that way when Camshaft Rebuilt.


Anyway, it would be appreciated if you can get back to my email address as follows
in order to correspond easily.
○○○○@fujifd.com

Looking forward to hearing back from you.
Best regards,


ご静聴ありがとうございました。
ブログ一覧 | Ashley | 日記
Posted at 2015/03/25 06:16:13

イイね!0件



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この記事へのコメント

2015年3月25日 6:32
何が書いてあるのか全然わかりませんでした(^^;)
コメントへの返答
2015年3月25日 6:37
取りあえず、『在庫の確認と価格を
円&us$で提示すると書きました~
但し、カムベアリングは非常に高価でつ。』
みたいな。
2015年3月25日 6:42
たまらない絵に
たくさんの外国語を
読んでみようか翻訳アプリ入れちゃおうか
なぁーんて思っちゃいました(笑)

凄いですね〜!
ジェミニでラリー!!

見てみたい!!!
コメントへの返答
2015年3月25日 6:47
いゃ~
一人の日本人として誇りに思います。
完成したら動画をいただきますね。
2015年3月25日 7:36
スミスさんであることはわかりました!
中1の英語の教科書に出てたからです(^◇^;)

カデットは欧州あたりでは現役で頑張ってますがジェミニは希少ですね!
コメントへの返答
2015年3月25日 7:42
出来ればG180WAベースが良いよと
言いたいところですね。
2015年3月25日 9:02
ディックとキャサリンが草むらで・・・***???書いてないか(笑

私も全然何書いてるか解りません・・・\(゜ロ\)ココハドコ? (/ロ゜)/アタシハダアレ?

日本人は漢字の読み書きに時間を掛け過ぎてるのかも・・・

でも、私の中高6年間は何だったんだろう~(T_T)
人間のABCは解るんですが(笑
コメントへの返答
2015年3月25日 9:11
Sさん仕様で提案しましたので同じ仕様が
オーストラリアで走るなんて感動ですね。
Regarding piston, there is no piston for Isuzu, we use the piston for Toyota which made by
Kameari Engine Works in Japan.
http://minkara.carview.co.jp/userid/1423517/blog/34100912/
Its spec is as follows;
Quality of Material: forged piston
Pore: 88.5mm
Pin height: 35mm
Topland inner volume: 22cc
Its Pin hight is 2mm lower than that of Isuzu Piston, so G200W Head should be cut by 2.5mm
and Brock should be cut by 0.5mm when I use.
Then it makes Compression rate 11.01:1.
And also as I grind Head&Brock by 3mm, put a spacer there like this.
http://minkara.carview.co.jp/userid/1423517/blog/34520203/
I use HeadGasket 200W genuine.


2015年3月25日 11:26
上田とシドニーの間でパーツ供給の要請がなされるなんて凄すぎます!!

また、ノーマルカムシャフトのリビルトを逆提案するなんて格好いいです!!

FFDさんのスキルは既に世界標準ですね。そんなFFD改に乗れている私は\(^O^)/
コメントへの返答
2015年3月25日 12:20
お疲れ様です。
カムシャフトは、最初に行っておかないと
まずいと思いしました~
彼らは、Yes or NOしかありませんから。
2015年3月25日 19:26
ワールドワイドでFFD・・・!!

なんかすごすぎです(≧◇≦)

この勢いで宇宙も攻めますか(^O^)/




コメントへの返答
2015年3月26日 4:12
愛媛県を攻めた時点でワールドワイドです。
(^o^)

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何シテル?   04/16 08:13
FFD4649と申します。 宜しくお願い申し上げます。
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